top1
top2

CONTENTS OF VOLUME 3


Kebolehpercayaan modul program maju diri (PMD) Jabatan Pendidikan Selangor


Jamaludin Ahmad,
Sidek Mohd Noah,
Rusnani Abdul Kadir,
Shamsuddin Ahmad,
Tajularipin Sulaiman


Coping skills among hearing mothers of deaf or hand - of-hearing children : A comparison of mothers new to early intervention with those of experienced mothers

Aznan Che Ahmad
Mohd Zuri Ghani


Kepentingan aktiviti bermain di dalam pendidikan prasekolah


Aziah Ismail
Sufean Hussin
Abdul Ghani Kanesan Abdullah
Tang Keow Ngang

 

Pelaksanaan penyerapan kecerdasan pelbagai dalam pengajaran

Yahya Othman,
Roselan Baki,


IQRA’: unlocking T


Ambigapathy Pandian
Shaik Abdul Malik Mohamed Ismail
Syed Yusof Syed Kechik
Ahmad Sofwan Nathan Abdullah
Fauzilah Md. Husain
Debbita Tan Ai Lin
Azril Ali
Lee Bee Choo
Geetha Munusamy
Nadia Roselilyana Noordin
Arbaeyah Hassan


Kecerdasan emosi dan keberkesanan kepimpinan pengurus pendidikan

Abdul Ghani Kanesan Abdullah
Aziah Ismail


Memperkenalkan ePKhas : Reposition objek pembelajaran digital bagi pendidikan khas


Lee Lay Wah
Abdul Rashid Mohamed
Ong Saw Lan



Analisis keperluan kurikulum pendidikan vokasional pelajar bermasalah pembelajaran (LD) di Malaysia

Zainudin Mohd. Isa
Norani Salleh
Ramlee Mustapha
Hanafi Mohd Yassin

 


Strategi memori dan kognitif : Penggunaannya dalam pembelalajaran bahasa Arab

Kamarul Shukri B. Mat Teh
Mohamed Amin B. Embi

 

Profil kemahiran pemikiran kritikal antara pelajar aliram sains dan bukan sains

Siti Rahayah Ariffin
Nor Azaheen Abdul Hamid

 

Penyesuaian dalam kalangan pelajar baharu di universiti

Maria Chong Abdullah
Habibah Elias
Rahil Mahyuddin
Jegak Uli